vrijdag 29 juni 2012

Liebling

'Ich liebe dich!'
'Ich liebe dich so sehr!'
'Nein, ich liebe dich am meisten, kijk maar, dit stukje wier is het aller-allerlekkerste stukje.'
'Nee, nein, die van mij, die vond ik op de bodem.'
'Aber, nein, ich auch, zo diep lag deze!'
'Het is voor jou, toe neem maar wat.'
'Nee, deze is voor jou, neem jij maar wat.'
'Aber, dat kan nicht, mein snavel is vol, dat zie je toch? '
'Heb jij kein ogen in jouw kop?! Mein snavel is toch ook propvol?'
'Aber, ich liebe dich, ich liebe dich so sehr!'
'Zucht, ich ihnen auch, mein Liebling.'
'Bitte, bitte, nehm... '
'Zucht.... '

4 opmerkingen:

  1. Net het echte leven! Echte liefde bestaat .. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht het wel - dat het bij hen ook zo ging! Kon het alleen nooit ècht goed verstaan...
    Tolken hebben we nodig! Goed gedaan Plaatjesmevrouw.

    Groetjes, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schäme dich nicht, Liebe zu gestehen.
    Denn die Liebe ist das größte Glück.!
    Er sollte sagen, dass ich liebe!
    Ich liebe dich ...
    Vielen Dank für Ihren Kommentar.
    Lucy-Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. plaatjesmevrouw13 juli 2012 om 06:33

    Danke schon, Lucja-Maria und Thaffullmoonguy und Herny.

    BeantwoordenVerwijderen